نمایندگی رسمی ایران ترانسفو در استان بوشهر



امروزه ترانسفورماتورها یکی از حیاتی ترین تجهیزات به کار رفته در شبکه های توزیع برق به شمار می روند. در استان بوشهر نیز به دلیل استفاده گسترده از کولرهای گازی از یک طرف و همچنین برقدار نمودن چاه های کشاورزی از طرف دیگر نیاز مبرمی به این المان کاربردی وجود دارد.

شرکت فنی مهندسی برق لیان توحید با توجه به نیاز روز افزون استان بوشهر به ترانسفورماتورهای توزیع و به جهت ارج نهادن به درخواست های مشتریان گرامی، از سال 1391 اقدام به تهیه مستقیم ترانسفورماتور از شرکت بازرگانی ایران ترانسفو نمود که با استقبال پیمانکاران محترم مواجه گردید.

پس از 2 سال و با توجه به روند مثبتی که از طرف این شرکت در پیش گرفته شد، اقدامات انجام گرفته در خصوص انجام به موقع تعهدات و تامین مداوم این کالای اساسی مورد استقبال شرکت بازرگانی ایران ترانسفو قرار گرفت و در سال 1393 این شرکت را به عنوان عاملیت رسمی فروش ایران ترانسفو در استان بوشهر انتخاب نمود.

با خواست خداوند متعال و حمایت مشتریان گرانقدر شرکت فنی مهندسی برق لیان توحید در سال 1395 از عاملیت به نمایندگی رسمی شرکت بازرگانی ایران ترانسفو با رتبه برتر A در استان بوشهر ارتقاء یافت.

در حال حاضر این شرکت قادر است کلیه نیازهای مربوط به ترانسفورماتورهای مورد درخواست مشتریان را در اسرع وقت تامین نماید.

لیست ترانسفورماتورهای قابل تامین توسط این شرکت به شرح زیر است:

 

1- انواع ترانسفورماتورهای کم تلفات از رنج 25KVA الی 2000KVA  (کاتالوگ)

2- انواع ترانسفورماتورهای تکفاز از رنج 10KVA الی 75KVA

3- انواع ترانسفورماتورهای خشک از رنج 160KVA الی 2500KVA  (کاتالوگ)

4- انواع ترانسفورماتورهای هرمتیک (کاتالوگ)

5- ساخت ترانسفورماتورهای ویژه به سفارش مشتری ( مانند ترانسفورماتورهای دارای 2 ولتاژ ورودی و یا چند ولتاژ خروجی و ...)

6- ساخت انواع پستهای کمپکت، تابلوهای پد مانتد، پست های موبایل (کاتالوگ)

این شرکت با دارا بودن انبار اختصاصی همواره انواع ترانسفورماتورهای کم تلفات را جهت ارائه بدون وفقه به مشتری در انبار خود نگهداری می نماید و دیگر انواع ترانسفورماتورها و همچنین پست های پیش ساخته را طبق سفارش در کوتاهترین زمان ممکن برآورد هزینه و تهیه می نماید.

 

جهت دریافت قیمت انواع ترانسفورماتور اینجا کلیک نمایید.

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فنی مهندسی برق لیان توحید می باشد و هرگونه کپی پرداری از سایت پیگرد قانونی دارد - طراحی شده توسط: شرکت بوشهر گستران وب